Oproep voor minder werknemers zonder pensioenopbouw – witte vlek

De Stichting van de Arbeid vindt het belangrijk dat zo veel mogelijk werknemers aanvullend pensioen opbouwen en zet zich in om ‘de witte vlek’ terug te dringen.