Bonus inleveren bij Wajong-uitkering: kan dat niet anders?

Kan iemand met een Wajong-uitkering incidentele extra’s boven het maandinkomen, zoals een bonus of gratificatie, behouden zonder gekort te worden op zijn uitkering?