Rapportageplicht werkgebonden personenmobiliteit nu nog voor werkgevers met minder dan 250 werknemers

Werkgevers met meer dan 100 werknemers zijn verplicht te rapporteren over hun CO2-uitstoot uit werkgebonden personenmobiliteit in 2025. Je moet rapporteren voor 1 juli 2026.