Einde in zicht voor CO2-kilometerregistratie voor werkgevers tot 250 werknemers

Staatssecretaris Aartsen van Infrastructuur wil snel een einde maken aan de CO2-kilometerregistratie voor bedrijven met meer dan 100 medewerkers.